.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قانونی با متخلفان بهداشتی مازندران

شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد قانونی با متخلفان بهداشتی خبر داد.

عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت: سلامت یکی از نعمت های پنهان خدواند به بندگان است که در صورت ایجاد مشکل و بیماری ارزش و جایگاه این نعمت بزرگ بیشتر ملموس می شود.
  وی افزود : ارتقای سلامت بهداشت عمومی و محیطی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از برنامه های مهم تعزیرات حکومتی محسوب می شود و وظیفه سنگینی بر ذمه مراجع ذی صلاح در خصوص حسن نظارت بر اجرای مقررات بهداشت محیطی و فردی از سوی واحد های صنفی و غیر صنفی می باشد .
این مقام قضایی تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: به مردم شریف استان این اطمینان را میدهیم که در برخورد با متخلفان بهداشتی هیچ گونه اغماض و کوتاهی از سوی تعزیرات حکومتی صورت نمی گیرد و با قاطعیت این گونه پرونده ها بررسی و رسیدگی فوری می شود .
وی گفت : یکی ا ز صلاحیتهای شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات مراکز درمانی و بهداشتی ، بیمارستان ها و درمانگاه ها ، کلینیک و هم چنیین بهداشت محیط و فردی واحد های صنفی است .
عباسی اذعان نمود : در صورت دریافت گزارش از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دیگر مراجع ذی صلاح در امور بهداشتی شعب تعزیرات حکومتی با قوانین موجود با متخلفان برخورد قانونی را انجام می دهند .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد :یکی دیگر از تخلفات قابل رسیدگی را زیر میزی گرفتن پزشکان بر شمرد که در صورت دریافت گرارش با این گونه پدیده زشت که خارج از عرفه پزشکی بوده برخورد لازم از سوی روسای شعب صورت می گیرد .

عباسی در خصوص آمار عملکرد شعب بهداشتی از ابتدای سال تاکنون گفت : از ابتدای سال تعداد 282 فقره پرونده بهداشتی وارده که از این تعداد 264 فقره مختومه که متخلفین هم به مبلغ 356 میلیون و 478هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی در خصوص بیشترین و کمترین تخلف بهداشتی را خواربارفروشی 65 فقره ، نانوائی 37 فقره ، اغذیه 35 فقره ، قصابی 16 فقره ودارو خانه 2 فقره برشمرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی 3 خرداد 1393
این حرف ها دیگه برای مردم عادی شده مردم به نداری و تابع زور بودن عادت کردند نمونه اش همکار بنده چند ماهی است از استان دیگه ای به ساری منتقل شد تو فروردین بچه اش را نزد یه پزشک برد که پزشک مربوطه مبلغ 35 هزار تومان ویزیت گرفت پزشک فوق تخصص هم باشه مبلغ ویزیتش 25 هزار تومان است که این موضوع را به ما گفت ما هم سخت پیگیر شدم از مسئول تعرفه علوم پزشکی تا رئیس دانشگاه و بازرسی که متاسفانه فایده ای نداشت فقط می گویند پزشک خلاف کرد همین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.